Serwis używa pliki cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów poniżej. Polityka Cookies

Rozumiem
Rozumiem
arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek e-banking uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

Polityka Informacyjna –

Polityka Informacyjna

Zasady polityki informacyjnej w kontaktach z Klientami i Członkami
Banku Spółdzielczego Ziemi Kaliskiej

Statut Banku

Struktura organizacyjna Banku

Oświadczenie Zarządu o stosowaniu Zasad Ładu Korporacyjnego

Polityka ładu korporacyjnego

Ocena stosowania Polityki ładu korporacyjnego w 2018

Ocena stosowania Polityki ładu korporacyjnego w 2020

Ocena stosowania Polityki ładu korporacyjnego w 2021

Ocena stosowania Polityki ładu korporacyjnego w 2022

Polityka zmiennych składników wynagrodzeń

Polityka zarządzania konfliktami interesów